RSS

Saya kena pukul


Hari ni saya kena pukul... nak tau apa sebabnya:

1. Saya kotorkan seluar sekolah agama saya... seluar putih dah jadi macam belacan
2. Ibu suruh rendam.. saya lengah-lengah je a.k.a buat tak tahu
3. Ibu tegur beberapa kali, saya buat derk.. je macam lembu kenyang.. Bila ibu tinggikan suara saya hentakkan kaki saya dan lari masuk bilik... Apa lagi ibu pun ambil tali pinggang dan pukul kaki saya... Kemudian saya tutup pintu kuat-kuat, nak tunjukkan yang saya protes tindakan ibu saya... Saya nangis kuat-kuat supaya ada orang simpati dengan saya... Ayah kata kalau kuat lagi, ayah akan tambah.. tahulah mesti nak tambah rotan..

Tapi... saya tahu tindakan saya salah, saya tak sepatutnya buat macam tu..Kesian ibu dan ayahkan...Penat dia orang kerja.. tapi saya degil..

Maafkan saya ibu, maafkan saya ayah..

Malam ni boleh tak abang cik nak tidur dengan ayah dan ibu..

0 comments:

Post a Comment